Друк на одязі – які є варіанти, який у цьому сенс?
Друк на одязі
Друк на одязі, на сьогоднішній день, є дуже зручним, модним і вигідним способом привернути увагу до свого бренду (якщо ви маєте на меті, просунути свою компанію) або виділити себе (якщо ваш акцент на своїй персони).
Навіщо друкувати на одязі?
Кожен підприємець, який прагне успіху свого бізнесу, хоче, щоб його товари та послуги стали максимально впізнаваними та привабливими для клієнтів. У цьому вся важливу роль грає коректно обраний рекламний інструмент. Останнім часом все більшої популярності набуває друк на одязі. Давайте розглянемо основні переваги цього.
Оскільки друк на одязі можна розглядати як спосіб залучення клієнтів і як метод впізнаваності вашого бренду, хвилі природно, що в деяких випадках цей спосіб дуже виправдовує себе, а в деяких можливо і не варто вдаватися до нього. Далі ми спробуємо розібратися, що це за випадки.
Переваги друкування на одязі: у яких випадках це виправдано?
Є принаймні кілька пунктів, які точно можна розглядати як цікавий спосіб залучення клієнтів у плані дизайну одягу та друку на ньому. У найстислішій формі ми спробуємо їх уявити прямо зараз:
- Наприклад, якщо ви рекламуєте свій інстаграм обліковий запис, то спосіб друку на одязі в цьому випадку буде дуже виправданий. Це означає, що ваша реклама буде дійсно ефективною та охопить максимальну кількість клієнтів.
- Друга важлива перевага друку на одязі пов'язана з тим, що це модний та стильний спосіб нанесення логотипу та рекламного повідомлення на одяг. У сучасному світі багато людей звертають увагу на естетику та дизайн речей, які вони носять. Тому, якщо ви розробите унікальний дизайн для вашого одягу, то отримаєте додатковий бонус – сильну візуальну привабливість та довіру з боку клієнтів.
- Третя перевага друку на одязі полягає в її доступності. Цей спосіб реклами одна із найвигідніших з погляду витрат. Вам не потрібно замовляти дорогі телевізійні реклами або великі зовнішні рекламні панелі. Друк на одязі має невисоку ціну, при цьому він може бути справді ефективним.
Основні способи друку на одязі: коли який варіант застосовується
В основному використовується 5 способів нанесення зображення на одяг:
- Шовкографія. Це, мабуть, найстаріший і перевірений спосіб друку на одязі. Метод полягає в тому, що через заздалегідь підготовлену, засвічену сітку наносять фарбу. У тих місцях, де сітка "засвічена" там фарба не потрапляє, в інших місцях - відповідно вона просочується через сітку і таким чином на тканині формується зображення. Друкувати таким чином можна від 1 до 10 кольорів (по 1 кольору за кожен прохід). Доцільно друкувати від 20 виробів, тобто. цей метод друку для оптових тиражів.
- Прямий цифровий друк на одязі. Цей спосіб нагадує друк на звичайному принтері, тільки замість паперу використовується футболка чи інший одяг. Як правило, використовується для друку на білих тканинах, хоча можливий і друк на кольорових виробах, якщо використовувати спеціальний праймер (основу) для друку на такому матеріалі. Можливий друк як від одного виробу так і досить великими тиражами.
- Сублімаційний друк на тканині. Це спосіб друку виключно на світлих тканинах та виключно синтетичних, або відсоток синтетичного матеріалу повинен становити не менше 65%). Це спосіб друку з проміжним носієм, коли зображення друкується спочатку на спеціальному папері, а потім переноситься на тканину. Ми також використовуємо цей спосіб друку на спортивних футболках для сублімації.
- Термоперенесення. Один із найпопулярніших методів друку на одязі. Суть його наступного. Береться спеціальна плівка для термоперенесення необхідного кольору (дуже багата гама кольорів) і ця плівка ріжеться на спеціальному пристрої - плоттері. Потім вибирається зайве, тобто. ця плівка очищається, а потім під впливом температури і сильного притиску на термопресі переноситься вже на одяг. Можна також друкувати від 1 шт. до кількох десятків предметів одягу на день.
- Комп'ютерна вишивка. Це спосіб нанесення, в основному, логотипів або якихось написів на одяг, в основному це толстовки, худі, футболки поло або кепки (бейсболки) і таке інше. За допомогою спеціальної програми, вишивальна машина, підключена до комп'ютера, вишиває нитками різні візерунки і цей візерунок залишається на одязі. Таке нанесення виглядає об'ємним і мабуть найефектнішим з усіх перерахованих. Однак варто відзначити, що це також найдорожчий спосіб нанесення зображень на тканину!
Останнім часом з'явився ще один спосіб нанесення на одяг, DTF-друк на текстилі (від англійської Direct To Film — «прямо на плівку») — технологія цифрового друку на текстилі та текстильних виробах, з використанням як проміжний носій зображення PET-плівки з спеціальним покриттям. Потім на цю плівку, з уже надрукованим зображенням наноситься спеціальний клей для термоперенесення. Технологія DTF-друку належить до термотрансферним технологіям, тобто. цей спосіб друку можна частково віднести до 4-го пункту. Наприклад, за допомогою DTF друку ми друкуємо українські патріотичні принти на одяг, варіанти дизайну патріотичного одягу можна побачити та замовити у нашому каталозі української колекції.
© Рекламне об'єднання "МОЛОДЕЦЬ"
Інші статті
- Терміновий друк на одязі: що для цього потрібноУ цій статті ми хочемо розповісти про одну потрібну послугу. Це послуга друку на одязі, причому часто буває, що нанести логотип або зробити напис на футболці потрібно досить терміново. Про те, як це можна зробити і чи можливо в принципі буде присвячена ця стаття. Тут будуть наведені наочні приклади із зразками, так що ви зможете точно зрозуміти, де можна замовити терміновий друк на одязі!Терміновий друк на одязі: що для цього потрібно
- Технічні вимоги до макетів для друку поліграфічної продукціїУ цій статті наводяться основні технічні вимоги до макетів, які самостійно надається Замовником для подальшої послуги офсетного чи цифрового друку у нас. У статті наведено найповніші вимоги для можливості якісного друку поліграфічної продукції, починаючи від візиток і закінчуючи виробництвом фірмових папок, каталогів тощо. Дані технічні вимоги містять загальну інформацію щодо макетів. У разі потреби і в якихось особливих складних моменТехнічні вимоги до макетів для друку поліграфічної продукції